6.07.2007

Cunda- Ayvalık

3.30 m lik bir botun, dünya güzeli sahillerde nasıl keyif verdiğini anlatamam.
Bu bloğun ilk sayfalarında Yamaha Botumuzdan bahsetmiştim. Onunla yaptığımız Marmara gezilerimiz ilk deniz deneyimlerimiz olmuştu. Tabii TALYA'yı aldıktan sonra, araba garajımızda denize tekrar kavuşacağı günleri bekleyerek öylece kaldı.
Cunda'ya gelişimiz öncesinde, botumuzu Yurtiçi kargo ile yollamaya karar verdik. Bizim Cunda'ya varmamızdan 3 saat sonra da botumuz geldi. Hemen hazırlayıp 20 dakikada suya indirdim. Sonra tüm çevre adalara günlük geziler. Tur tekneleri geldiği anda hemen kaçıp başka koylara sığınma. Evden hazırladığımız yiyecek ve içeceklerimizle müthiş keyif. Bu arada dip sırtımızla hatırı sayılır büyüklükte bir zargana kaptık. ( dip sırtısı ile zargana (: )
Daha önce de dediğim gibi, denizden zevk almasını bildikten sonra o kadar çok yolu varki..
Bu arada da TALYA'yı özlemedim değil. Bu Cumartesi dönüp, Pazar kısmet olursa hemen Ataköy Marina'nın yolunu tutacağım. Geçen haftaki Gezgin Korsan Yalova rallisini kaçırdığım içinde bayağı üzüldüm. Neyse bundan sonraki organizasyonlarda birlikte olacağız inşallah.
Aslında en güzeli Talya'yı buralara getirmek olacak. Onu da önümüzdeki sene yapmayı düşünüyorum. Hele bir Marmara'yı bitirelim. Bu arada doğum günümün 1 Temmuz denizcilik bayramı olmasının, denizi çok sevmemle ilgisi var mı acaba?
Aşağıdaki albume, botla yaptığımız Cunda çevresi gezileri içeren resimler koydum, Kuzey Ege'nin de bence güneyden aşağı kalır yanı yok. Umarım buralarıda sonsuza dek böyle korunmuş olarak kalır.

Cunda - Ayvalık

Hiç yorum yok: