22.11.2007

Ufak Tefek Haberler

Silivri'ye gidemediğimiz Cumartesi gününün sabahı sevgili Engin ile beraber çıktık. Kınalı civarında dolaştık. Yelkenler açık, hava çok düşük ve güneşli, öylece meyvelerimizi yiyip koyu sohbet ettik. Daha sonra Sivriada'ya gidip orada bir yarım saat kadar oyalandık ve hava kararırken marinaya döndük.
Hanım ve ufaklık evde olmadıkları için, aynı günün akşamı teknede bayağı uzun bir süre kaldım. Yaklaşık saat 22:30 a kadar hep yapmak istediğim fakat üşendiğim bazı işleri tamamladım. Mesela farş tahtalarını kaldırıp sintineyi güzelce temizledim. Tuvaleti elden geçirdim. Benim telsizin kanal isimleri, Amerikan kullanımına göre ayarlanmıştı. Ben bunların isimlerini Türkiye'deki kullanmı göre yeniden düzenledim. Yaklaşık 80 adet kanalın ismini değiştirmek bayağı vaktimi aldı. Birde kış ayları geldiği için, tekne soğuk olur diye aldığım elektrikli fanı denedim. Teknenin kabin içi sıcaklığı 18-19C arasındaydı. Aslında soğuk değildi ama aleti de denemek gerekiyordu. Orta sıcaklıkta çalıştırmaya başladıktan yaklaşık 10 dakika sonra kabin içi sıcaklık 26-27 derece oldu. Böylece, ailece kışında istediğimiz zaman gelip tekne içinde üşümeden vakit geçirebileceğiz.
Bu hafta da GezginKorsanlar ile birlikte hem yarış hemde gezi gibi bir organizasyon planlıyoruz. Şu anda katılmayı planlayan 7-8 tekne var. Bizim TALYA'yı da ilk defa rekabete sokacağız. Bakalım ne yapacak bizim kız ?

Hiç yorum yok: