4.12.2007

Bu Yaz Neler Yapacağız

Geçen Cumartesi hava çok güzeldi. Evdeki rutin işleri bitirdikten sonra tekneye bir uğradım. Gerçi denize çıkmak için biraz geç kalmıştım ama yinede teknede birşeyler yaparım diye düşündüm. Geldiğimde gözlerim komşum Cengiz beyi aradı, ama kendisi gelmemişti. Hemen içeriye girip kendime güzel bir kahve yaptım. Bir ara şeytan dürttü "hadi çık denize" diye. Ama tek olduğum için vazgeçtim. Havuzluğa güzelce minderleri serdim, üzerimde kalın montum, yüzüme vuran Aralık güneşi, havanın güzelliğinden marinaya doluşmuş tekne sahipleri, denizin teknenin bordasında yarattığı şıpırtılar, öylece dalmış gitmişim. Uyandığımda, yaklaşık kırk dakikanın geçmiş olduğunu farkettim. Toparlandım, tekrar teknenin içine yollandım. Yeni aldığım ısıtıcı fanı çalıştırdım uyku tulumumu uzerime örttüm ve kulağımı G.Saray - İst.B.Ş.B maçına verdim. Sonuç 2-2, maçı G.Saray ucundan kurtardı. Neyse çok güzel bir 3-4 saat geçirdim teknede ve eve yollandım. Aslında GezginKorsanların da çok güzel etkinlikleri olmuş o gün. Keşke vaktim olsaydı da oraya kaçsaydım. Neyse...

Bu arada şimdiden gelecek yaz neler yapacağımı düşünmeye ve planlamaya başladım. Bir kere, mutlaka bu seneki gibi ailece yapılacak bir charter gezisi olacak. Bu sefer muhtemelen Gökova veya Hisarönü körfezlerinde yaparız diye düşünüyorum. Bu konuda fikri olanlar, bloğa yorum bırakabilirler. Ayrıca bizden bu seneki anılarımızı dinleyen çokça dostumuz bize katılmak istiyor, bakalım ne olacak ?

Birde TALYA ile yapacaklarımız var tabii. Bu sene kısmet olursa mutlaka Ayvalık' a gitmek istiyorum. Rota şöyle: 1.gün Fenerbahçe-Tekirdağ = 70nm , 2.gün Tekirdağ-Gelibolu = 50nm , 3.gün Gelibolu-Bozcaada = 46nm , 4.Gün Bozcaada-Ayvalık = 55nm ( mesafeler yaklaşıktır )

Tabii herşey yolunda giderse, hava uygun olursa v.s. Burada en yorucu ayak, Fenerbahçe-Tekirdağ arası. Ama biz orayı ilk uzun yelken yolculuğumuzda Cüneyt'le 12 saatte, hemde Tekirdağ-Fenerbahçe olarak, ters rüzgarla gelmiştik. Sabah erken kalkılıp saat 4:30-5:00 gibi yola çıkılacak. Sabahın tatlı kokusu denizin sabah vaktindeki dinginliği, şimdi bile düşündükçe baştan çıkarıyor.

Ayvalığa ulaştıktan sonra da iki seçenek düşünüyorum. 1-Hemen karşıda Midilli'ye geçip, TALYA' yı uluslarası sularda seyir yapmış tekne statüsüne sokmak (: 2- Fırsat olursa oradan aşağı devam edip Bodrum'a kadar inmek. Valla seçeneklerde müthiş. Bakalım neler yapmak kısmet olacak.

Evet kışımız böyle yazlık hayallerle ve fırsat buldukça denize çıkmakla geçecek. Bu arada bu sene iki adet tekne fuarımız var. Birincisi sanırım haftaya başlıyor. Oradan da TALYA kızımıza ufak tefek şeyler bakabiliriz.

Hiç yorum yok: