1.01.2008

Yeni Yılımız

Alışkın olmadığımız hava koşullarında bir yılbaşı geçirdik. Hava ortalama 10C, pırıl pırıl güneş. Tabii bu mevsime aykırı güzellikler, ne kadar güzel olsalarda durum can sıkıcı. Fakat biz yine de güzel havayı fırsat bilip Cumartesi günü marinadaydık. Benim komşum Mustafa Altındağ ile kendi yaptığı Didi26 teknesi ile denize çıktık. Daha önce de yazdığım gibi ben bu teknede yelken yapmayı çok seviyorum, çok çevik ve hızı seven bir tekne hissi veriyor insana.
Bizim GezginKorsanlar'ında aynı günün akşamı F10 pontonunda yılbaşı kutlamaları oldu. Ben katılamadım, ama okuduğum kadarı ile çok neşeli geçmiş.
Şu anda bu satırları yazarken, dışarıdaki pırıl pırıl havaya bakıyorum ve hanımın da "hadi tekneye gidelim" teklifini, "şimdi boşver biraz dinlenelim" diye geçiştiriyorum.
Bunu nasıl söylüyorum, ben bile şaşırıyorum. Herhalde akşam 04:00 de yatmamız buna sebep olsa gerek.
Herkesin yeni yılını kutlar, sağlık, mutluluk, bereket ve hayallere kavuşulan bir sene olmasını dilerim.

Hiç yorum yok: