8.02.2008

Kayak ve Yelken

Genelde, mail-gruplarden mesaj geldiğinde dikkatimi çeken birşey oluyor. Tesadüf müdür nedir, çoğu yelkencinin kış aylarında yaptığı ikinci spor faaliyeti, kayak. Aynen bende de öyle. Kışın kayak, yazın yelken.
Bizde, geçen hafta ailece 5 günlük bir Uludağ gezisi yaptık. Ailece yelkenden nasıl zevk alıyorsak, kayakda da aynı duyguları yaşadık.
Bu sebeple TALYA'yı geçen hafta ihmal ettim. Ama yarın, kısmet olursa yeni gelen Simrad TP10 otopilotu tekneye monte edeceğim. Fırsat olursa hem otopilotu denemek, hemde biraz hasret gidermek için denize çıkabilirim. Hava da yelken için fena olmayacak gibi gözüküyor.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Taner Bey,
Talya'nın 1. yaşı kutlu olsun.
Fuarda Talya'yı incelediğim günler daha dün gibi. O zamanlar hayranlıkla incelemiştim. Belki birgün benim de böyle bir teknem olur diye düşünmüştüm. Bugün ise kendi tekneme giderken F6'da Talya'yı selamlıyorum. Karma diye birşey gerçekten var galiba.

Hakan Erim

Adsız dedi ki...

Sayin Taner Bey,

Oncelikle Talya nin dogumgununu ictenlikle kutlar, ailece nice mutlu yillar gecirmenizi dilerim...

Bundan yaklasik 10 ay once blogunuzu tesadufen buldum ve bugune kadar merakla duzenli olarak izledim ayrica sayenizde dost canlisi, neseli, sicak insanlar grubu Gezgin Korsanlari buldum.

Yakin bir gelecekte Talya nin kizkardesi bir Ege26 almayi planliyorum.

Denizi ve yelkeni sevenler adina, bilgilendirici ve samimi deneyimlerinizi buradan aktarmaya devam etmenizi rica ederim....

Sevgilerimle...

Savas Kavuncu

Adsız dedi ki...

ilk denize inişteki heyecanı düşünüyorumda,çok çabuk geçti bir yıl.Nice yıllara Talya ve Özer ailesi.
Bu arada Uludağ geziniz esnasında (en azından bundan sonrakileriçin:-)) Bursadaki GK larada bir uğramadan geçmeyin.Darılırız yoksa.

Rüzgarınız kolayına,pruvanız neta olsun.
saygılar.
Erkan ÇİTOĞLU
ERC Marine-BURSA
www.ercmarine.com

Taner dedi ki...

Hakan bey, Savaş bey, Erkan bey, Özgür bey, bütün iyi dilekleriniz için sizlere çok çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle,
TANER ÖZER