10.06.2008

Ayvalık' a geldik

Bu sabah saat 9:00 da Midilli'de pasaport ve transitlog işlemlerimizi halledip yola koyulduk. Meteoroloji sitelerinden aldığım raporlara göre, 15 knot Yıldız-Poyraz beklentisi vardı.
Raporlar aynen doğru çıktı ve Midilli limandan çıkar çıkmaz bastık yelkenleri. Tam arma hiç motorsuz, 3,5 saatte Ayvalık limana girdik. Nefis bir final oldu. Yelkene doyduk. Teknenin de maşallahı var bizi hiç üzmedi. Dört adet adamı çok güzel götürdü ve barındırdı. Cunda'ya kıçtan kara olduk. Allahtan Ayvalık'da tanıdığımız insanlar var. Yoksa yıllardır yarı dolu olan Setur-Ayvalık marina bile %100 dolu olduklarını söylediklerinde ne yapardık bilmem.
Yazacak-film yapacak-bloğa koyulacak çokça malzeme var. Bu akşam saat 22:30 da otobüse binip yarın İstanbul'da olacağız. Cumartesi ben yine Ayvalık'a geliyorum. Bu sefer başka bir ekiple tekneyi İstanbul'a geri getireceğiz.
Bu arada marina komşum Cengiz beyden kötü bir haber aldım. Benim yerine girdiğim tekne tekrar marinaya dönmüş ve Talya'yı başka yere alıyorlarmış. Bu benim çok canımı sıktı. Alıştığım F6 iskelesi ve arkadaşlardan ayrılıp başka bir yere gitmek inanın karnımı ağrıttı. Her şeyin hayırlısı, dönünce neler olduğunu konuşacağım.