10.07.2009

Hikayenin Devami

Aşağıdaki hikaye bu şekilde bitmiyor. İşin birde devamı var. Fakat bu sene tatillerimiz biraz uzadı. Şu anda Göcek'e geldik. O yüzden hikayenin devamını yazmaya fırsat bulamadım. Ayrıca söz verdiğim resimleri de ekleyemedim.
Burada sevgili Engin ve ailesi ile 15 günlük gezimiz boyunca Rodos+Simi+Hisarönü mü yapsak, yoksa tüm tatili Yunan adaları mı yapsak kararını vermeye çalışıyoruz.
Dönünce hem hikayenin devamını, hem fotoğrafları, hemde bu gezimizin ayrıntılarını yazacağım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba tanercim, uzun süredir talyanin macaralarini okuyamamistim.
tamam egeyi yeterince gezdin, avrupa´ya dogru bi de gel. hollanda´da seni karsilarim ben...
keko sizi cok öledim ya...
yakup-almanya

Suavi Sönmez dedi ki...

bir gezgin korsan ve ege 26 takipçisi olarak tüm günümü talyanın hikayesini okuyarak geçirdim ve çok keyiflendim, en kısa zamanda talyaya misafir olmayı dilerim...çok talepkar oldu:) ama eğer tayfaya ihtiyaç olursa büyük ihtimalle sizinleyim, selamlar...
Suavi Sönmez