15.02.2010

Yapılanlar ve Yeni Sezon


Daha öncede yazmıştım. Bir tanıdığıma TALYA'nın yekesinin verniklemesini yaptırmıştım diye. Fakat sonuç iyi olmamıştı. Çünkü yapan normal mobilyacı idi. Daha sonra Gezgin Korsan'lar dan sevgili Ömer Kırcal: "-Ben bunu yaparım sana." dedi. Hakikaten de dediğini yaptı. Yeke ilk yapıldığı günden daha güzel bir görünüme kavuştu. Ömer'in bu mahareti nereden geliyor derseniz, kendisi teknesini tek başına yapıyor. Burayı ve burayı tıklayarak, kendisinin Gezgin Korsan'da yayınlanan tekne yapım hikayesi ile ilgili yazılara ulaşabilirsiniz.
Ayrıca Erol Şar, Mehmet Erem ve Ömer tekneye geldiklerinde normal bir oturum olmaz. Hemen gözler sağı solu tarar, teknede eksik gedik, yapılacak bir iş varmı diye. Geçen sefer yine öyle oldu. Baktılar Talya'da yapılacak pek iş gözükmüyor, küsüp oturdular. Birden Ömer bir cingözlük yapıp vinçleri çevirdi. Vinçten gelen orjinal çınlama sesinin tonunu biraz fazla bulunca, hemen haykırdı: "-Tamam buldum ne yapacağımızı. Vinçleri yağlıyoruz." Yahu durun, etmeyin, oturup iki lakırdı laf edelim demeye kalmadı, nereden çıktığını anlamadığım bir gres kutusu ortada bitiverdi. Vinçler söküldü, içleri temizlendi ve bu özel gresle iyice yağlandı. Sanırım arabaların fren sistemlerinde kullanılan, suya dayanıklı özel bir gresmiş. 15 dakika sonra tekrar teknenin güvertesi, vinçleri yağlanmış bir şekilde huzura kavuştu.
Tabii bu arada güverte muhabbeti bitince Burgaz'a yaptığımız gece seferlerimiz de var. Her birisi ayrı bir tat, ayrı bir keyif.
Bu sene charter tekne kiralamak yerine Talya ile güneye inmek gibi bir düşüncem var. Ama doluya koyuyorum olmuyor, boşa koyuyorum dolmuyor. Zaman, hanım ve oğlanın durumu, Talya'yı tüm sezon güneyde barındırma ve bir sürü cevap bekleyen soru. Birde üzerine Muğla valiliğinin getirdiği mavi kart uygulaması. Ayrıca charter tekne kiralasak da, bu firmaların mavi kart uygulaması karşısında ne yapacakları henüz belli değil.

*Küba konulu yazının fotoğraf albümünde bir sorun olmuş. Sorunu düzelttim. Buradan albüme ulaşabilirsiniz.

**Yukarıda konu edilen yeke ve gres yağının markası ile ilgili fotoğraflara aşağıdaki resmi tıklayıp ulaşabilirsiniz.

Yeke Tamiratı

2 yorum:

suat erce dedi ki...

YEKENIN PARILTISI BURADAN GORUNUYOR (KARTAL),AMA EN GUZELI YAG KUTUSUNUN CESITLI ACILARDAN POZLARI KI,ILKONCE POLIS KAYITLARINA,DAHA SONRA "VICTORYA SECRETS"IN MANKEN CEKIMLERININKILERE DAHA YAKIN OLDUGU KANAATINE VARDIM.:))
IKISINIDE GULEGULE KULLAN.
Dr.Dt.SUAT ERCE
OZLEMISIZ..

Taner dedi ki...

Çok teşekkürler Suat bey...

TANER