27.05.2011

Marangozluk İşleri ve Yeni Raflar

Daha önce bahsetmiştim. Tam yola çıkacağımız gün ustalar gelecek ve yeni rafları dolaplara ve boşluklara alıştırıp yerleştirecekler diye. Tabii bende bir sıkıntı, renk tutacak mı, ustalar işi iyi yapabilecekler mi, ortalık batacak mı ve bunun gibi bir sürü sıkıntılı düşünce.
Açı Mobilya Remzi usta söz verdiği saatten bir saat sonra geldi. İlk işim, yaptığı işin Talya'daki orjinalleri ile renk uyumunu ve işçiliği kontrol oldu. Baktım hiç problem yok. İçim rahatladı.
Yaklaşık 3 saatlik bir çalışmadan sonra Talya mevcut kapasitesinin neredeyse iki katı kadar malzemeyi düzenli biçimde alabilir hale geldi. Hem de orjinal fabrikadan çıkmış gibi. Ben Remzi ustanın yaptığı işten çok memnun kaldım. Teknesinde yapılacak marangozluk işi olanların mutlaka kendilerinden fikir ve fiyat almalarını öneririm. Tabii fiyat konusunda ucuza mı yaptırdım yoksa pahalı mı tam bilemiyorum. Ama kullanılan malzeme tümü ile su kontrası. Boya, zımpara, cila işçiliği de çok iyi.
Yukarıdaki resimde arka kamarada görülen iki adet raf sonradan takılma. Orası olduğu gibi boşluk olarak duruyordu. Aynı şekilde mutfak dolapları ve diğer dolaplar da raflarla bölünüp kullanım alanları ikiye katlandı. Kısaca hiç bir sıkıntı çıkmadan bu işi bitirdik. Ayrıca kokpit minderleri de tam istediğim gibi olmuş. Hanım da görünce bayıldı. Zaten önemli olan da oydu.

Aşağıdaki resme tıklayarak diğer fotoğraflara da bakabilirsiniz:
Talya Ahşap İşçiliği

Hiç yorum yok: