28.03.2012

Yeni Sezon

Felaket kasvetli bir kış mevsiminden sonra nihayet güneş yüzünü biraz gösterdi. Biz de hemen Fethiye'ye ilk ziyaretimizi gerçekleştirdik. Tabii bu uzun arada blog boş kaldı. Bundan sonra açığı kapatacağız artık.
İlk ziyaretimiz biraz olaylı gibi oldu ama yine de anlatayım. Malum bu ziyaretleri önceden planlıyoruz, biletler falan önceden alınıyor. Ben de Mart ayının dördüncü Cuma'sı için gidiş biletimi almışım. Öğleden sonra, Sabiha Gökçen havaalanına büyük bir keyifle geldim. Yüküm yaklaşık 30 kilo. Bunun 9 kilo kadarı sırt çantamda. İçinde tekne ile ilgili kitaplar ve pilot kitapları var. Bavulda da yaklaşık 21 kilo kadar tekneye götürülmesi gereken malzeme var. Pegasus'un kişi başı limiti 15kilo. Hay allah dedim kendi kendime, şimdi buradan sıkıntı çıkar, ne yapalım sıkıntı çıkarsa öderiz. Biniş kartı için bankonun önüne geldim. Bavulu banta bırakınca göz ucu ile kilosuna baktım, 22kg. Bankodaki kıza kimliğimi vermeden zaman kazanmak için adımı soyadımı söyledim. Bu arada kimliğimi çıkartmaya çalışıyorum. Göz ucu ile de kıza bakıyorum, kiloyu fark etti mi diye. Baktım kızın yüzü hafif ekşidi. Allah, Allah ne oluyor acaba ? Sonra diyaloğumuz şu şekilde devam etti:

- Beyefendi, rezervasyon kodunuz var mı acaba ?
-Evet tabii, vereyim hemen, xxx xx.

Baktım kızın yüzü daha da ekşidi. Ne oluyor yahu ?

- Beyefendi, sizin uçuşunuz ayın 22' si imiş !
- Evet, bugün ayın 22 si değil mi ?
-Beyefendi bugün ayın 23' ü !

Ulen bu nasıl iş, dün müydü benim uçak ? Elimdeki bilgisayar çıktısına bakınca 22 Mart Perşembe yazısını gördüm.

- Ehm, eyvah galiba bir yanlışlık olmuş, ne yapabilirim şimdi ?
-Sanırım yeniden bilet alacaksınız.
-İade falan ?
-Bilemiyorum isterseniz bilet satış gişesine bir sorun.
-Peki, teşekkür ederim.

Sonrasında gişeye gidildi, biletin ilk alınış fiyatının yaklaşık üç katına bir daha bilet alındı. Tekrar aynı kızın önüne gelindi:

-Aa, ne oldu halletiniz mi ?
-Evet, evet hallettim.
-İndirim falan yaptılar mı ?
-Yok yapmadılar, eğer aynı günkü uçağı kaçırsa imişim yaparlarmış. Ama bir gün öncesi için bir şey yapmıyorlarmış.
-Hay Allah üzüldüm.
-Sağ olun.

Kızcağız 22 kiloya falan bakmadı sağ olsun. Neyse allahtan uçakta yer vardı da hevesimiz kursağımızda kalmadı.
Güzel bir uçuştan sonra akşam saatlerinde Dalaman'a indik. Bavulumu aldım. tam çıkacağım, tanıdık bir sima, "Taner bey?" , bizim GezginKorsanlar'dan Faruk Savcı. Meğer onunda Ece marina da imiş teknesi. Neyse, beraber Havaş Fethiye otobüsümüze bindik. 50 dakika sonra Fethiye'deyiz.

Devam edecek...

Hiç yorum yok: