30.04.2009

Devam Ediyoruz

Bir hafta bloga yazı yazamayınca, üzerime nasıl bir ağırlık basıyor anlatamam. Bu aralar işle ilgili bir hayli yoğunluğum olduğu için blog biraz ihmale geldi. Ama Talya ihmale gelmedi. Biz yine birlikteliğimizi devam ettirdik.
En önceden başlayacak olursak, geçtiğimiz haftadan önce sevgili Engin ve Balkı ile denize çıkmıştık. O hafta raporlardan da belli olduğu üzere neredeyse sıfır hava vardı. Bir ihtimal rüzgarı dışarıda buluruz diye heveslendik ve bastık motoru, ama nafile. Baktık olacak gibi değil ama hava da çok güzel, motoru 1000 devire alıp yavaşça Kınalı önlerinden büyük bir yuvarlak çizip tekrar marinaya döndük. Tüm seyir boyunca ortalama hızımız 2-3 knot arası seyretti. Bu söylediğim yuvarlağı da toplam 3-4 saatte bitirdik. Marinaya geldiğimizde Engin ile mutad çay faslımız başladı. Bu arada telsizi de 14. kanala ayarlayıp Sektör Kadıköy ve boğaza giren gemilerin telsiz konuşmalarını dinlemeye daldık. Günümüzü de tatlı bir şekilde sonlandırdık.
Ertesi hafta sonu tekrar Engin'i aradım ama telefonu cevap vermedi. Ben de yanlız Talya'nın yolunu tuttum. Tekneye geldim. Baktım etrafta kimseler yok. Bakınıp teknede kendime yapacak iş aradım, hayret onu da bulamadım. Herşey neta gözüküyordu. Kuruldum havuzluğa, uzattım ayaklarımı, çok geçmeden bir baktım sevgili Cengiz göl ve oğlu Atakan gelmişler. Onlarında niyeti denize çıkmak, e benim de. Hemen Talya ' da organize olduk. Hava nefis esiyordu. Marina çıkışından hemen sonra motor kapandı yelkenler basıldı. İstikamet Sivriada. Orsa gibi gidiyoruz. Hava Lodos esiyor. Yaklaşık birbuçuk saatlik bir seyirden sonra 180 dercelik bir tramola, aaa o ne ? Gene orsa gidiyoruz. Hava yavaş yavaş saat yönünde dönüyor. Biz marinaya varmadan artık Poyraza oturmuştu bile. Nefis bir gün oldu. Tamamen yelken, 10-15 knot arası rüzgar, süper muhabbet. Ama marinaya vardığımızda Cengiz'i bir hayli beklemiş olan hanımına döktüğü diller de gözümüzden kaçmadı :)
Son fasıl da GezginKorsanlar ile ilgili yapılan televizyon çekimi idi. Yaban TV de yayınlanan bu bölümü aşağıya ilave ediyorum.


Hiç yorum yok: