21.05.2007

Talya Trilye'de 1-Brifing Günü

İlk olarak uzun yola çıkış, ilk olarak kesintisiz 7 saat sürecek bir yolculuk, ilk olarak denizin hiddetini veya yumuşaklığını hissedecek olmak. Bu ralli, benim için Talya'ya sahip olduktan sonraki en önemli mihenk taşlarından birisi.
Benim daha tekne sahibi olmadan önce Ralli tecrübem vardı. Onun için bu işin zevkli olacağına emindim. Mürettebat belli oldu, ben, Alper, Mehmet, ve Gökhan. Herkes Dak-Sar Melih hocanın yelken eğitiminden geçmiş. Hepimizin az çok denizciliği var. Böyle olunca seyahatler de zevkli oluyor. Perşembe akşamı Gökhan ve ben saat 17:30 gibi Ataköy Marina'ya intikal ediyoruz. Saat 19:00 da Ralli Düzenleme komitesinin brifingi var. Aslında ben tekneye daha erken saatte gidip bazı yapılacakları yoluna koymak istiyordum. Fakat işten çıkamadım ve böylece işlerimiz biraz geçe kaldı. Önce saat 19:00 daki brifinge katıldık. Sonra Migros'dan yiyecek ve içeceklerimizi temin ettik. Daha sonra benzinciden 30lt kadar yedek mazot aldık, Ataköy reis evindeki ralli katılımcılarına verilen yemeğe katıldık ve nihayet saat 22:00 gibi tekneye gelebildik. Brifingde bize verilen ralli bayraklarımızı iskele gurcatamıza çektik, vinyl ralli tanıtım panosunu da sancak başomuzluğumuza astık. Gökhan ile beraber tekneyi bir güzel yıkadık su depomuzu doldurduk sonrasında artık birşey yapamayıp saat 12:00 gibi kamaralarımıza çekildik. Bu arada da CD çalara Norah Jones'u koyduk ve bütün yorgunluk sanki bedenimizden uçuverdi. Bu teknedeki ilk yatılı kalışım. Teknenin hafif salınımları, müzik ve bordalarda şıpırdayan su sesi neredeyse insanı ipnotize ediyor. Bütün bu karışık duygular içinde yarını düşünüp uykuya dalmışız.