25.02.2008

Hasret bitti


Şu eskiler, yani Saatli Maarif'deki bilgileri oluşturanlar yaman insanlar valla. Cemrenin havaya düşmesi ile hemen değişim başladı. Hava ısındı, sanki toprak da uyanmaya başladı. Bizim evin bahçesindeki laleler hemen toprak altından fırladılar. Tabii deniz ve marinalar da hemen hareketlendi.
Geçen hafta Cumartesi bizim familya komple Talya'da idik. Familya derken hanımlısı değil, kardeş ve kuzenlerden oluşanı yani erkek erkeğe olanı.
Tekneye geldiğimizde, üç haftanın kiri pası belliydi. Gökhan ve ben hemen ambardan temizlik malzemelerini çıkarıp bol su ile elini yüzünü parlattık TALYA'nın. Daha sonra Alper ve Cüneyt'de geldiler. Hep beraber hemen toparlanıp bastık yelkeni Burgaz Ada'ya. İlk 15 dakika yelkenle yürüdük, sonra baktık olmuyor motor yelken, akabinde yelkenler toplandı sade motor ile Burgaz'a vardık.
Bu sefer bir değişiklik yapıp Çardak yerine Barba'ya gittik. Hava sanki Mayıs, insanın insanlığını hatırlatıyor gibi, yedik içtik, çok güldük, tüm sıkıntıları unuttuk ve döndük. Sezona çok güzel bir başlangıç yaptık.

Bu gün de saat 14:30 gibi işten kaytarıp marinaya intikal ettim. Amaç otopilot montajı. Bunun için Şaban usta ile sözleşmiştik. O da çok geçmeden geldi. Hemen kolları sıvadık, ben ona montaj bilgilerini verdim o da uygulamayı yaptı. Gayet güzel oldu gibi. Tabii amaç sistemin işe yaraması, fakat denemesini bugün yapamadım.
Kablo montajını yaparken motor bölgesinde şanzıman yağına benzer pembe bir yağ gördüm.
Bu biraz canımı sıktı, hemen Selahattin ustayı aradım, o da yurdışındaymış, Cuma günü gelecekmiş. O zamana kadar bekleyeceğiz. İnşallah önemli değildir.

Avrasya Boatshow' da Lalizas'a uğramıştım. Talya'nın tuvaletinde bir problem vardı. Tuvalet Lalizas marka. Deniz suyunu pompaladığımda, kenardan kaçırıp yere akıyordu. Sağolsunlar hemen ilgilendiler. Fuar bitiminde kendilerini aramamı ve hemen bir arkadaş gönderip yenisi ile değiştireceklerini söylediler. Bu tip firmalar, yani müşteri memnuniyetine önem veren firmalar çok güven kazanıyorlar bence. Bende tercihlerimi hep bu tip firmalardan yana kullanıyorum.

Burgaz Yelken

Hiç yorum yok: