6.04.2008

Nisan Yağmurları

Dün bizim ekip, yani eşim, Nejat, Kenan, Serap ve Altan hep birlikte denizdeydik. Ekibin sabah saat 9:00 da, Bolero'da olması gerekiyordu. Bizde eşimle saat 8:45 de yola çıkıp biraz geç kalarak yetiştik. Benim niyetim TALYA'ya gidip, onları denizden takip etmekti. Fakat, Kenan ve Can hoca ,benim de katılmamı isteyince onları kırmadım. Doğrusu üç yıl aradan sonra Bolero'yu da göreceğim gelmişti. Hep beraber çıktık. Başta iki saat, tadında çok hafif fakat eğitim için uygun rüzgar vardı. Sonrasında rüzgar kaldı. Keyifli bir dört saat, ardından karaya çıkış. Karaya çıkınca, ekibin rotası anında marinadaki Develi Kebab'a döndü. Zaten anlayamadığım bir şekilde, denize çıkan insanlar ( bende dahil ), karaya adım atar atmaz karşı konulmaz bir yeme dürtüsü ile karşılaşıyorlar. Ama olsun, bu da çok keyifli muhabbetlere vesile oluyor.
Pazar gününü ise hiç sormayın. Kapkara bir hava, lodos, yağmur v.s. Bir ara öğleden sonra niyetlenmiştim. Hava kapalı mapalı, gideyim ben teknemde vakit geçireyim dedim. Hatta denize bile çıkarım. Tam kapıdan çıkarken, ani bir rüzgar ve kovayla yağmur. Hemen içeri kaçtım.
İşte böyle, sanırım haftaya hava iyi olacak, umarım rüzgar da olur.

Hiç yorum yok: