10.04.2008

Keyifli Bir İş Günü

Salı gününü kendime hedef belirlemiştim.. Hava raporlarında pırıl pırıl bir gökyüzü ve 8-10 knot arası rüzgar veriyordu Salı için. Bende iş programımı ona göre ayarlayıp Salı'yı boşalttım. İşyerimden çıkmadan da Cengiz'i aradım. O da benimle gelebileceğini söyleyince saat 12:00 gibi işi kırdım. Yolda, bizim marinanın yakınındaki seyyar köfteciye telefon edip, F6 ya iki adet yarım ekmek-köfte getirmesini rica ettim. Ben tekneye vardığımda Cengiz'de oradaydı. Biraz hoşbeş den sonra köfteler de geldi. Karnımızı doyurup sohbetimizi ettikten sonra yola koyulduk. Kayda değer bir rüzgar yoktu, fakat bu 3-4 saatlik hayta-hayta dolaşma, hem stresi sıfıra indirdi hemde haftasonu denize çıkamamış olmamın gazını aldı. Ara sıra böyle ufak kaçamakları arttırmayı düşünüyorum artık.

Hiç yorum yok: