1.04.2009

Genel Vaziyet

Az önce, geçen sene bu zamanlarda ne yapmışım ona baktım. Tekneyi karaya almak için başvuru yapmışım "-Sıra var, 1 aydan önce olmaz" demişler. Teknenin kıç ambarına dalıp içini iyice temizlemişim. Hanımı ve bizim diğer arkadaşları yelken kursuna yazdırıp Göcek için hazırlanmalarını sağlamışım. Okudukça daldım gittim. Bu blogun bana da çok faydası oluyor, her yıl tekne ile ilgili hafta hafta neler yaptığımı takip edebiliyorum. Ama bir taraftan da zamanın su misali uçup gittiğini farkediyorum.
Neyse, bu sene TALYA'yı yine hem zehirli, hem de alt kontrol için karaya almayı planlıyorum. Sanıyorum marina ön büroya gittiğimde geçen seneki gibi "-1 ay sonra gelin" demeyecekler. Yine geçen seneki gibi Midilli-Ayvalık seferini aynı ekip olarak planlıyoruz. Ayrıca GezginKorsanlar ile yaza merhaba demek için bir Marmara adası gezisi de planlanıyor. Ara ara da aklımdan Ayvalık'a indiğimde tekneyi iki aylığına orada bırakmak geçiyor. Ayvalık marina ile de konuştum. Onlar da geçen seneki gibi doluluk olup olmayacağı konusunda birşey diyemiyorlar. Fakat tekneyi orada bırakınca da burada ne yapacağım onu bilemiyorum.
Bu hafta sonu için planda Sivriada var. Bu kış çok yattık, mahmurluğu üzerimizden atmamız gerek...

Hiç yorum yok: