10.09.2007

Bu Hafta

Maalesef bu hafta sonu Talya ile seyre çıkamadım. Üst üste binmiş işlerden hiç fırsatım olmadı.
Tabii seyre çıkamadım ama teknede birkaç günümü geçirdim. Hafta sonu seyre çıkamasam bile, hanım ve çocuk olmadığı zaman teknede kalmak da benim için çok zevkli oluyor. Geçen Cumartesi teknede yatarken gece saat 04:00 gibi başlayan kuvvetli yağmuru teknenin içinden uyku esnasında dinlemek büyük bir keyifti. Ayrıca sabahları temiz marina banyolarında duşumu alıp kendime geldikten sonra, marinanın hemen arkasındaki büfeden kahvaltı olarak tost ve çay yaptırmanın da keyfine diyecek yok. Ya da teknede havuzlukta oturup, usturmaça komşum Cengiz bey ile laflamanın, soğuk bir birayı paylaşmanın keyfine de diyecek yok.
Sonuç olarak bu hafta yazacak çok fazla birşey yok ama kesinlikle tekneyi kışlatmayı düşünmüyorum. Kış aylarında da denizin tuzundan eksik kalmayıp tekneyi ve denizi kimsenin olmadığı zamanlarda doya doya yaşayacağım.

Hiç yorum yok: