13.10.2007

Güzel Bir Bayram Daha

Bir güzel bayramı daha, Ayvalık'da aile büyüklerimiz ile geçirdik. Yine tüm aile bir aradaydık. Bayram atmosferleri benim için çok özeldir. Özellikle ailelerin biraraya gelmesi, büyüklerin küçüklerle, küçüklerin büyüklerle beraber olması bana çok duygulu gelir. Bizde bayramlarda ailece beraber olmaya çok önem veriyoruz. Bu sebeple yine sevdiklerimizle birlikte idik. Umarım herkesin bayramı da çok mutlu ve sevdikleri ile birlikte geçmiştir.
Bayramın ilk günü hava nefisti. Hemen botu hazırlayıp oltaları da ayarladıktan sonra Cüneyt ile birlikte yola koyulduk. Deniz kelimenin tam anlamıyla "süt liman"dı. Oltalarımıza birşey gelmedi ama biz denizin keyfini doyasıya çıkardık. Aldığım hava raporlarına göre 2. gün kapalı, 3. günde 20knot a yakın poyraz rüzgarlı ve kapalı olacaktı. Aynen de raporlardaki gibi çıktı ve biz sadece 1. gün doyasıya denizin keyfini çıkardık.
2. günü bizim Gökhan dalıp biraz balık bakacaktı, bende onu bizim evin oralardaki bir meraya botla bıraktım. 2 saat sonrası için sözleştik, geri döndüğümde günün nevalesi yarım kiloluk bir ispendekti (levrek küçüğü).kutları
Arife günü akşamı oltalarımı almak için Talya'da idim. Saat 21:30 gibi U.K. yelken'den çocuklar geldi ve benim Lazy-bag'i getirdiklerini söylediler. Fakat yelkende düzeltilmesi gereken bazı detayları unuttukları için tekrar geri götürdüler. Salı günü yelkeni almak için sözleştik. Bu arada Lazy-jack'i taktırmak içinde birini bulmam gerekecek.
Yine dönünce Talya'da yapacak işlerim olacak, özellikle Lazy sistemin kolaylığını çok merak ediyorum.
Herkesin geçmiş bayramını kutlarım.
Ayvalık

Hiç yorum yok: