6.10.2007

İş Yükü Azaldı


Yaklaşık 3 haftadır fena halde esiri olduğum iş yükü sonunda azaldı. Bugün ilk defa tekneye gideceğim. Bu yazıyı bu hafta sonu daha tekneye gitmemişken yazıyorum.

Hava nefis görünüyor gayet sıcak fakat rüzgar maalesef yok. Olsun bizde hanımla allah ne verdiyse onunla, şöyle bir adalar turu yaparız.

Şu anda teknemde anayelkenim takılı değil. U.K. firmasındaki arkadaşlar alıp götürdüler. Herhangi bir problemden dolayı değil, kardeşim Alper bana çok güzel bir sürpriz hazırlamış.

Ben teknemi yaptırırken hiç bir ekstra almamıştım, 14bg motor hariç. Standartı 9.9bg di.
Eksiklerime ve ihtiyaçlarıma sonra karar veririm demiştim. Neredeyse 1 yıldır tekneyi kullandıktan sonra en büyük ihtiyacımın lazy-bag, lazy-jack sistemi olduğuna karar verdim. Kardeşimde bunun farkına varıp bana bir sürpriz hazırlamış ve tekne hediyesi olarak ihtiyacım olan bir şeyi almaya karar vermiş. O yüzden anayelken şu anda U.K. de. Bayrama kadar yeni sistem geliyor. Sağolasın Alper'cim.

Teknemin altındaki keamozlardan daha önce bahsetmiştim. Bunların birkısmını ben adalarda dalarak teizlemiştim. Fakat hem yenileri oluşuyor hemde nefesim tam olarak temizlemeye yetmiyor. Onun için bizim F6 daki Doğan kaptan, bugün benim Cengiz bey'in ve diğer bir teknenin altlarını temizleyecek. Bunuda Cengiz bey organize etti, ona da çok teşekkürler.

Setur Marinaları, artık Eur. ile hesaplama yapacaklarmış. Dolar kuru yerlerde süründüğü için bu tedbiri almış olmalılar. Ayrıca Eur ile hesaplamanın üstüne de bir miktar artış geliyormuş, bana söylenen o oldu. Bende bu arada Marina ile sözleşmemmi 1 sene olarak yeniledim.

Birazdan hanım gelince yola çıkıyoruz. Ana yelkenimiz olmadığı için genova ile gideceğiz, tabi rüzgar varsa. Raporlara göre bugün Marmara'da neredeyse sıfır rüzar var.
Neyse bol bol resim çeker, GezginKorsan dan arkadaşlar varsa onlarla sohbet eder oradan da döneriz. Dönüşte resimlerle yorumları hemen bloga ekliyorum.
Sadece Genova

Hiç yorum yok: