16.03.2008

Direk Tepesi

Dünden hava raporlarına baktığımda,havanın sıcak ve rüzgarsız olacağını gördüm. Lodos'da direk tepesine kaçmış olan balançina da, kafamda sürekli sıkıntı yapıyordu. Dün akşam GezginKorsan lara mesaj attım. Talya müsait, Sivriada organizasyonu için yerim var, isteyen gelebilir diye. Tabii mesajı gece 11:00 de attığım için cevap alamadım. Saat 2:00 a kadar da bilgisayarın başındaydım. Herkes teknesini buldu diye düşündüm, davete icabet olmamıştı. Belki yarın telefon gelir diye de aklıma geldi. Sabah da telefon gelmeyince, tamam dedim gelen yok. Bunun üzerine Sivri programını iptal ettim. Direğe çıkmak içinde Nejat'la sözleştik. Nejat vinçte, beni direğe basacak. Tam marinaya geldim Ulaş korsanla Filiz korsan beni bekliyorlar. Utana sıkıla programı iptal ettiğimi söyledim. Allahtan tüm tekneler çıkmamıştı, kendilerine diğer teknelerde yer buldular. Bu arada Ulaş "ben direğe çıkarım" dedi. Bizde programı iptal etmenin verdiği eziklikle teklifi kabul ettik, fakat dikkatli olması için de kendisini uyadık. Yaklaşık 15 dakikada direğe basıp, yukarıdaki arızayı giderdik ve sağ salim Ulaş'ı aşağı indirdik. İşi bittikten sonra, Ulaş hemen kendini bekleyen tekneye koştu. Bu arada biz de Nejat'la birbirimize bakıp,"Kalamış koyunda bir tur atalım" dedik. Çıktık, yarım saatte döndük, ardından hemen evlere intikal ettik. Bir buçuk saat de olsa, kendimiz denizden uzak bırakmadık.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Satıcı Korsaaaan!"