21.10.2008

Balık


Bu haftasonu Cumartesi günümüzü ailece TALYA' da geçirdik. Bizim familyaya balık tutacağımıza söz vermiştim. Bu yüzden çaparileri hazırladık ve yollandık balığa. Çıktığımızda, Kalamış Koyu açıklarında çokça balık tutan tekne vardı ve bizde aralarına karıştık. İş bölümü şöyle, ben tutulan balıkları topluyorum. Ayrıca düğümlenen oltaları toparlayıp balık tutma işinin aksamadan sürmesini sağlıyorum. Hanım ve ufaklık da keyifle balık çekiyorlar. Böyle yaklaşık bir buçuk saat sürdü. Yaklaşık 30 adet istavritimiz aldık. E fena değil, allah bereket versin dedik.


Marinaya döndüğümüzde, "-Haftaya daha erken çıkalım, daha fazla yakalıyalım" nidaları marinada yankılandı.


Talya' nın içinde ilk suya indiği günden beri bir "sıfır tekne kokusu" var. Bir buçuk yıldır bu koku gitmedi nedense. Bizim hanımı da bu koku rahatsız ediyor. Ne yapsam, ne etsem diye düşünüyordum. Bizim korsanlardan sevgili Hakan Zorlu bir öneride bulundu. Önerisine buradan bakabilirsiniz. Belki içerisi devamlı havalandırılamadığı için bu koku kaybolmuyordur. Hakan Zorlu' nun önerisi ile içeride oluşan nemi engellersek belki koku kaybolur. Birde Migros' larda falan satılan jel kokular var. Onlardan bir adet aldım. Bakalım ne olacak.




1 yorum:

Mali dedi ki...

Merhaba Taner bey,saçma sapan bir karar ile bloggerlara giriş egellenmiş.Sitenize giremiyorsanız,freegate 6.77 yı kurarak girebilirsiniz. Artık böyle takip edeceğiz..