30.10.2008

Blogun Kapanması

Geçenlerde marinada TALYA' ya bimini yapılması için fiyat verecek ustayı bekliyoruz. Neyse, usta geldi öçtü biçti, fiyatını sonradan vermek üzere gitti. UÇARI ve BUPP teknelerinin sahipleri Hakan Erim ve Özgür Evren Heptürk ile laflıyoruz. Tam muhabbeti bitirip ayrılma faslındayken, Hakan : " -Ya Taner blogun kapanmış.." dedi. Çok şaşırdım, hemen eve gidince kontrol ettim. Gerçekten Diyarbakır mahkemesinin kararı ile blog kapatılmış. Daha sonra hem blogu okuyanlardan, hemde eş-dost dan sorular geldi, blog neden kapandı diye. Sorun sadece benim blogumun kapanması değil. Benim blogumu yayınlayan BLOGGER servisine Türkiye' den ulaşımın yasaklanmış olmasıydı. Sebebi ise, Dijiturk' un maç yayınlarının Blogger üzerinden kaçak yayınlanması ile mahkemeye başvurmasıymış. Tabii binlerce Blog okuyucusu ve Blog yazarı bu durumdan mağdur oldu.
Gerçekten suç işleyenlerin yanında, hiçbir kusuru olmayanların da mağdur edilmesi sanırım Türkiye' ye özgü.
Bu durum karar vericilerin, teknoloji ve internet konusunda bayağı geri kaldıklarını gösteriyor.
Böyle giderse, bu kesintilerle daha çok karşı karşıya kalabiliriz gibime geliyor. Kesinti anlarında, ben blogu güncellemeye bir şekilde devam edebilirim. Siz de bir şekilde ulaşmayı becerebilirseniz, kör topal götürürüz.
Bir daha olmaması dileği ile.

Hiç yorum yok: