11.08.2017

Cyclades -6-

Sabahları hep yoğurt, hep yoğurt bir yerden sonra bayıyor.
Bu gün normal kahvaltı yaptım. İyi geldi.
Girdiğimiz iç liman çok sakin.
Dışarı taraf ile kıyas kabul etmez.
Bu günkü plan Santorini.
Daha önce hiçbirimiz görmemiştik.
Ferry biletlerimiz aldık.
Necat ile oğlum teknede kalacaklar. Biz beş kişi gideceğiz.
11:30 da gelmesi gereken ferry bir saat gecikti.
Santorini-Ios arası yaklaşık bir saat.
Bir saat sonra adaya ulaştık.
Aşağıdan çok haşmetli bir görüntüsü var adanın.
Bu görüntü yukarıdan aşağıya bakınca çok daha müthiş oluyor.
Normal turistlerin görmesi gereken yerleri bu günübirlik turumuzda tavaf ettik.
Bu arada eski köy Oia’da güzel manzaralı bir yerde hep beraber otururken, aşağıda deniz kenarında gözüken küçük beton platform gözüme çok güzel göründü.
Talia’ya dedim ki, şu platformdan mutlaka seni yüzdüreceğim.
Böyle ahd etmişliklerim vardır.
Aşağı yukarı hepsini gerçekleştirdim.
Bunu da yapılacaklar listesine ekledik.
Santorini’yi bana soracak olursanız şöyle diyebilirim;
Mesela Mykonos insanların sosyal varlıkları ile var olan bir ada, insan yoksa adada hiç bir şey yok.
Ama Santorini bana öyle görünmedi.
Çok heybetli bir doğa mucizesi olarak gördüm ben bu adayı.
O yüzden beni çok etkiledi.
Günübirlik gittiğimiz için ben tekrar mutlaka gelmek isterim.
Beton platform ahdımız var, onun için geleceğiz zaten (:
Akşam güneşi de batırdıktan sonra ana limana döndük.
Ferry’miz saat 21:30 da.
Rutin bir seyahat sonrası Ios’a vardık.
Millet ayaklanıp bizim oturduğumuz yerden arka kapılara doğru beklemeye başladı.
Bu sırada iki genç kız dikkatimi çekti.
Avustralya aksanı ile İngilizce konuşuyorlar.
Birinin sesi çok tanıdık ama arkası bana dönük.
Biraz daha dikkat kesilince, ya bu Elayna olabilir mi dedim kendi kendime.
Bilmeyenler için, Elayna ve Riley dünya seyahati yapan bir çift.

Linkleri: https://www.youtube.com/channel/UCZdQjaSoLjIzFnWsDQOv4ww

Önce gördüğüm kız, seyrettiğim Elayna’dan çık daha kilolu geldi.
Sonra elindeki dövmeyi görünce emin oldum.
Hemen tekne çıkışında gidip konuştum.
Çok sıcak ve samimi bir kız.
Şu an Sikinos’dalarmış.
Sonraki rotaları Tunus olacakmış.

Tekneye döndüğümüzde saat 23:30 gibiydi.
Son bir tavuk gyros (cacıklı) yiyip yattım.

Hiç yorum yok: